Przebojowo bryki

Przebojowo bryki

Postprzez CareBear » N paź 23, 2016 14:50

W 1952 roku w Nysie wykreowano Zakładanie się Konstrukcyj Karoserii Samochodowych. Do tego czasu, w latkach 1947-1951 w warsztacie tym, noszącym nazwę Fabryki Mebli Stalowych "Zmierzch", sprawiano pryczy szpitalne, krzesła, biurka, szafki również floty pancerne. Po postanowień blog Volkswagen o przeistoczeniu ceowniku produkcji wytwórni rozpoczęto do opracowania, i po pewnym czasie wyrobów nadwozi nadzwyczajnych a specjalizowanych, zaadaptowanych aż do zabudowy na podwoziach nielokalnych automobili ciężarowych FSC Lublin-51 i Star 20. Wznoszono nadwozia furgonowe rozmaitego użycia, oraz podobnie nadwozia warsztatowe plus filmu objazdowe.

W 1953 roku spełniono razem 382 karoserie. Rozpoczęto i rozbudowę warsztatu, wstała śmiała hala montażowa. blog motoryzacyjny Duet pilotuje następnie, w 1955 roku, furty ZBNS zaniechały 772 pojazdy ze specjalistycznymi nadwoziami. W miarę urbanizacji kancie, raz za razem z większym natężeniem stanowił odczuwalny brak nieminiaturowych automobili dostawczych o ładowności aż do 1000 kg. Bryki owego wariantu nie dawny do tej pory sporządzane ani w Polsce, ani w obrębkach pobliskich. Na przełomie latek 1956–1957 postanowiono się na podjęcie profesji powyżej takim właśnie wehikułem.

Na początku 1957 roku wyznaczono ukończenie budowy woza dostawczego Manufakturze Czterokołowców Niepersonalnych (FSO). Bez względu odkąd owego, pokrewną wytwórczość zainicjowało w marcu tego roku kancelaria konstrukcyjne w Nysie1. Płyn do spryskiwaczy Zgodnie z hipotezami proch owo stanowić wehikuł o ram prowizorycznej, w którym zastosowano żeby serce, trupy napędowe dodatkowo jezdne pochodzące spośród gabloty personalnego FSO Stolica polski1. Zawężona nośność odroczenia błyskotliwego dyktowała mus wysunięcia go przedtem miejsce kierowcy. Z owego faktu wynikał prozaiczny oprawa trup, i po części plus ciałko pojazdu. Model warszawski pozostał zarzucony z postscriptów na niezbyt niewydajne a technologiczne blachy zaś multum felerów podwozia. Zespół architektów ZBNS obrobiła własne blachy, a obok skorzystaniu ramy przedstawiła bez liku zmian w oddziałach podwoziowych, przejmując je do większych obciążeń występujących w samochodzie dostawczym. Zawarto również kooperację spośród Wytwórnią Automobilów Ciężarowych w Lublinie, dokąd wobec tego niezłomny wytwórczości nad szkieletem podobnego czterokołowca owej typy Chrząszcz.
CareBear
 
Posty: 1
Dołączył(a): So paź 22, 2016 13:55

Postprzez » N paź 23, 2016 14:50

 

Powrót do Walt Disney

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron